یکی از تلفن های همراهی که امروز از طریق T-Mobile‌ انتشار یافت، گوشی HTC Bresson بود، هر چند که ما آنرا قبلاً دیده بودیم. این همان گوشی بدون نام اچ تی سی با دوربین ۱۶ مگاپیکسل و سیستم عامل ویندوزفون ۷ است.



ما اولین بار یک ماه پیش در این لینک اشاره ای به این تلفن همراه داشتیم و به این موضوع پرداخته بودیم که اچ تی سی یک تلفن همراه با دوربین ۱۶ مگاپیکسل (با فلاش LED!) و ویندوزفون ۷ روانه ی بازار خواهد کرد. در نهایت، امروز نام این تلفن همراه را فهمیدیم! HTC Bresson.

جزئیات دیگری که همراه با فاش شدن نام این تلفن همراه ارائه شده است انتشار این گوشی در حوالی سپتامبر ۲۰۱۱ می باشد، که این بازه ی زمانی تقریباً با فصل تعطیلات همزمان خواهد بود. اگر مطالب مطرح شده واقعیت داشته باشه باید HTC Bresson‌ با Windows Phone 7.5 Mango به بازار عرضه شود.

ما همچنین در انتظار انتشار دو تلفن همراه دیگر اچ تی سی بر مبنای ویندوز فون ۷ و صفحه نمایش لمسی به همراه کیبورد هستیم و امیدواریم قبل از اینکه به طور رسمی معرفی شوند اطلاعاتی در خصوصشان بدست آوریم.

+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ساعت 18:59  توسط سيد مصطفي محمدزاده   |